تجهيزات آشپزخانه صنعتي تجهيزات آشپزخانه صنعتي .

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتي

يكي از كار آمد ترين تجهيزات آشپزخانه صنعتي اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتي مي باشد كه در راستاي تكامل صنعت پخت و پز مورد استفاده قرار گرفته است و توسط مهندسين لوازم آشپزخانه صنعتي در مسير مكانيزه كردن پخت غذا طراحي و توليد شده است . قيمت اجاق گاز صنعتي فردار نسبت به كارآيي آن كه هم نقش اجاق و هم نقش فر را دارد مبلغ بسيار مناسبي بوده به طوري كه دو محصول جدا گانه را با خريد يك محصل تهيه مي نماييد.البته به جز نفع مالي با استفاده از اجاغ چهار شعله فردار در استفاده از فضاي آشپزخانه نيز صرفه جويي خواهد شد و به طوري كه فضاي مورد استفاده براي يك اجاغ گاز چهار شعله فردار بسيار كمتر از يك اجاغ گاز بدون فر و يك فر جداگانه مي باشد.

 

 

اجاق گاز صنعتي چهار شعله فردار

اين اجاق گاز صنعتي چهار شعله با استفاده از طراحي متخصصان داخلي كه البته برگرفته از شركاي خارجي از جمله شركت هاي فاگور و لوتوس مي باشد، توليد مي شود . اجاق گاز چهار شعله صنعتي فردار توليد شده در گروه صنعتي ناب زيست توسط يك شاسي پروفيل مجوف جهت استحكام ساخته شده كه اين شاسي با استفاده از ورق هاي استنلس استيل ۳۰۴ خش دار ايتاليايي كه به روش تيگ ( TIG ) و با گاز آرگون بهم متصل شده اند ، پوشيده شده است. تمامي لوله ها و اتصالات داخي جهت انتقال گاز همچنين سيستم هاي جرقه زن ، پايلوت ، ترموكوپل و … از بهترين نوع ايتاليايي مي باشند كه در اجاق گاز هاي صنعتي گروه صنعتي ناب زيست به كار برده مي شوند .

 

مشخصات ظاهري اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتي

شير گاز و شير قطع كن اجاق گاز صنعتي ناب زيست از برندهاي معتبر اروپايي مي باشد كه باعث افزايش ايمني و طول عمر آن مي گردد و از جنس باكاليت سنگين كه در برابر حرارت مقاوم هستند، مي باشند. رويه اجاق گازصنعتي چهار شعله فردار از چدن لعاب كاري شده درست شده كه توپر و نشكن مي باشد و نحوه طراحي آن بسيار كارا و استاندارد مي باشد. همچنين در قسمت زيرين اين اجاق از يك محفظه فر ۱۹۰ ليتري كه در زير با جدار داخلي از ورق لعاب كاري شده به ضخامت ۱/۲۵ ميلميتر و از كنار فر اجاق گاز چهار شعله توسط پتوي سراميكي به ضخامت ۲ اينچ عايق كاري شده ، درست شده است. همچنين درب فر اجاق گاز نيز از ورق لعاب كاري شده با رويه استنلس استيل ۳۰۴ خش دار ايتاليا با ضخامت ۳ ميليمتر . لولاي فر فولادي با استقامت بالا مي باشد و در قسمت زير اجاق گاز چهار شعله صنعتي فردار نيز از ۴ عدد پايه ثابت از جنس استنلس استيل ۳۰۴ به صورت ثابت و چهار عدد پايه  قابل تنظيم از جنس پلاستيك نشكن استفاده شده است.

 

مشخصات فني اجاق گاز صنعتي چهار شعله فردار

اسكلت و بخشهاي خارجي اجاق گاز صنعتي چهار شعله فردار تماما از ورق و پروفيل استنلس استيل ۳۰۴ خش دار ايتاليا با ضخامت ۱-۲ ميلميتر و جوشكاري تمام با روش تيگ ( TIG ) از نوع آرگون مي باشد.

داراي چهار مشعل از جنس چدن لعاب كاري شده

داراي يك عدد فر به حجم تقريبي ۱۹۰ ليتر كه در زير با جدار داخلي از ورق لعاب كاري شده به ضخامت 25/1 ميليمتر استفاده شده است.

شيرهاي قطع و وصل اجاق گاز صنعتي از نوع ترموكوبل دار مجهز به پايلوت ساخت آلمان

داراي پايلوت گازي ساخت ايتاليا

داراي ترموكوپل ساخت ايتاليا

اين اجاق گاز چهار شعله صنعتي مجهز به سيني زير غذا . سيني هاي كف زير مشعل هاي بالا و پشتي از ورق استنلس استيل ۳۰۴ به ضخامت يك ميليمتر و زير سري مشعل هاي بالا از ورق لعاب كاري شده فولادي به ضخامت5/1 ميليمتر مي باشد.

شاسي اصلي از پروفيل هاي مجوف فولادي رنگ آميزي شده

داراي ۴ عدد پايه ثابت از جنس استنلس استيل ۳۰۴ به صورت ثابت همراه ۴ عدد پايه قابل تنظيم از جنس پلاستيك نشكن

دستگيره شيرها از نوع باكاليت سنگين و دستگيره درب از ورق لعاب كاري شده ۳ ميليمتري فولادي و لولاي درب هاي كابين از ورق فولادي ۳ ميليمتري با تحمل ۲۵۰ كيلوگرم بار

ابعاد خارجي اجاق گاز چهار شعله صنعتي : ۸۸ طول * ۸۴ عرض * ۹۱ ارتفاع ( ابعاد به سانتيمتر )

قابليت تميز كردن و نگهداري بسيار آسان اجاق گاز صنعتي

نهايت ارگونومي و كاربري آسان اجاق گاز صنعتي

نگهداري و سرويس آسان اجاق با بهره گيري از پنل هاي بازشو و دسترسي به آسان به قطعات

رويه چدني لعاب كاري شده

لاستيك سيليكوني جهت حفظ دماي فر با قابليت تعويض آسان

مجهز به تعداد يك مشعل خطي استيل به طول ۵۰ سانت در قسمت فر اجاق گاز صنعتي

داراي گواهي استاندارد و نشان ملي استاندارد ايران

طراحي و ساخت با پيشرفته ترين و به روز ترين ماشين آلات تجهيزات آشپزخانه صنعتي

داراي گارانتي و خدمات پس از فروش

 

قيمت اجاق گاز چهار شعله صنعتي فردار

همانطور كه مي دانيد ، براي استعلام قيمت اجاق گاز چهار شعله صنعتي فردار بايد متغيرهاي مختلفي را در نظر بگيريم تا بتوانيم بهتر قيمت را تعيين كنيم. اولين مسئله جهت تعيين قيمت تكنولوژي ساخت مي باشد كه با توجه به پيشرفت تجهيزات آشپزخانه صنعتي يكي از مهمترين مسائل استفاده از ماشين آالات پيشرفته دنيا در ساخت اجاق گاز چهار شعله صنعتي فردار مي باشد ، از آنجا كه جديدا به نمايش گذاشتن محيط آشپزخانه براي مشتري يك گزينه انتخاب رستوران مورد نظر مي باشد لذا بايد از تجهيزات شكيل نيز استفاده شود تا بتواند نظرات مشتريان را جلب كند و ساخت اين تجهيزات شكيل جز با ماشين آالات پيشرفته امكان پذير نمي باشد و همين مسئله بر قيمت اجاق گاز هاي صنعتي تاثير گذار است. مسئله بعدي در تعيين قيمت متريال به كاربرده شده در ساخت آن مي باشد كه باتوجه به گستردگي آلياژهاي موجود استيل تشخيص نوع مرغوب آن توسط كاربران عادي مشكل است و همين مسئله باعث تعجب در هنگام استعلام قيمت انواع اجاق گاز صنعتي چهارشعله فردار مي شود. جهت اطلاع از كيفيت توليد كنندگان يا بايد در اين زمينه خبره باشيد يا از نظر كارشناسان استفاده كنيد. گروه صنعتي ناب زيست به عنوان يكي از توليد كنندگان تجهيزات آشپزخانه صنعتي با گذشت بيش از دو دهه فعاليت در اين زمينه ضمن دعوت از تمامي خريداران ، با كادري مجرب جهت آشنايي شما در هنگام خريد در خدمت شماست. جهت هرگونه مشاوره و استعلام قيمت اجاق گاز صنعتي چهار شعله فردار در خدمت شما عزيزان مي باشيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۴۳ توسط:ريحانه موضوع: نظرات (0)