تجهیزات آشپزخانه صنعتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی .

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتی

یکی از کار آمد ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتی می باشد که در راستای تکامل صنعت پخت و پز مورد استفاده قرار گرفته است و توسط مهندسین لوازم آشپزخانه صنعتی در مسیر مکانیزه کردن پخت غذا طراحی و تولید شده است . قیمت اجاق گاز صنعتی فردار نسبت به کارآیی آن که هم نقش اجاق و هم نقش فر را دارد مبلغ بسیار مناسبی بوده به طوری که دو محصول جدا گانه را با خرید یک محصل تهیه می نمایید.البته به جز نفع مالی با استفاده از اجاغ چهار شعله فردار در استفاده از فضای آشپزخانه نیز صرفه جویی خواهد شد و به طوری که فضای مورد استفاده برای یک اجاغ گاز چهار شعله فردار بسیار کمتر از یک اجاغ گاز بدون فر و یک فر جداگانه می باشد.

 

 

اجاق گاز صنعتی چهار شعله فردار

این اجاق گاز صنعتی چهار شعله با استفاده از طراحی متخصصان داخلی که البته برگرفته از شرکای خارجی از جمله شرکت های فاگور و لوتوس می باشد، تولید می شود . اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار تولید شده در گروه صنعتی ناب زیست توسط یک شاسی پروفیل مجوف جهت استحکام ساخته شده که این شاسی با استفاده از ورق های استنلس استیل ۳۰۴ خش دار ایتالیایی که به روش تیگ ( TIG ) و با گاز آرگون بهم متصل شده اند ، پوشیده شده است. تمامی لوله ها و اتصالات داخی جهت انتقال گاز همچنین سیستم های جرقه زن ، پایلوت ، ترموکوپل و … از بهترین نوع ایتالیایی می باشند که در اجاق گاز های صنعتی گروه صنعتی ناب زیست به کار برده می شوند .

 

مشخصات ظاهری اجاق گاز چهار شعله فردار صنعتی

شیر گاز و شیر قطع کن اجاق گاز صنعتی ناب زیست از برندهای معتبر اروپایی می باشد که باعث افزایش ایمنی و طول عمر آن می گردد و از جنس باکالیت سنگین که در برابر حرارت مقاوم هستند، می باشند. رویه اجاق گازصنعتی چهار شعله فردار از چدن لعاب کاری شده درست شده که توپر و نشکن می باشد و نحوه طراحی آن بسیار کارا و استاندارد می باشد. همچنین در قسمت زیرین این اجاق از یک محفظه فر ۱۹۰ لیتری که در زیر با جدار داخلی از ورق لعاب کاری شده به ضخامت ۱/۲۵ میلمیتر و از کنار فر اجاق گاز چهار شعله توسط پتوی سرامیکی به ضخامت ۲ اینچ عایق کاری شده ، درست شده است. همچنین درب فر اجاق گاز نیز از ورق لعاب کاری شده با رویه استنلس استیل ۳۰۴ خش دار ایتالیا با ضخامت ۳ میلیمتر . لولای فر فولادی با استقامت بالا می باشد و در قسمت زیر اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار نیز از ۴ عدد پایه ثابت از جنس استنلس استیل ۳۰۴ به صورت ثابت و چهار عدد پایه  قابل تنظیم از جنس پلاستیک نشکن استفاده شده است.

 

مشخصات فنی اجاق گاز صنعتی چهار شعله فردار

اسکلت و بخشهای خارجی اجاق گاز صنعتی چهار شعله فردار تماما از ورق و پروفیل استنلس استیل ۳۰۴ خش دار ایتالیا با ضخامت ۱-۲ میلمیتر و جوشکاری تمام با روش تیگ ( TIG ) از نوع آرگون می باشد.

دارای چهار مشعل از جنس چدن لعاب کاری شده

دارای یک عدد فر به حجم تقریبی ۱۹۰ لیتر که در زیر با جدار داخلی از ورق لعاب کاری شده به ضخامت 25/1 میلیمتر استفاده شده است.

شیرهای قطع و وصل اجاق گاز صنعتی از نوع ترموکوبل دار مجهز به پایلوت ساخت آلمان

دارای پایلوت گازی ساخت ایتالیا

دارای ترموکوپل ساخت ایتالیا

این اجاق گاز چهار شعله صنعتی مجهز به سینی زیر غذا . سینی های کف زیر مشعل های بالا و پشتی از ورق استنلس استیل ۳۰۴ به ضخامت یک میلیمتر و زیر سری مشعل های بالا از ورق لعاب کاری شده فولادی به ضخامت5/1 میلیمتر می باشد.

شاسی اصلی از پروفیل های مجوف فولادی رنگ آمیزی شده

دارای ۴ عدد پایه ثابت از جنس استنلس استیل ۳۰۴ به صورت ثابت همراه ۴ عدد پایه قابل تنظیم از جنس پلاستیک نشکن

دستگیره شیرها از نوع باکالیت سنگین و دستگیره درب از ورق لعاب کاری شده ۳ میلیمتری فولادی و لولای درب های کابین از ورق فولادی ۳ میلیمتری با تحمل ۲۵۰ کیلوگرم بار

ابعاد خارجی اجاق گاز چهار شعله صنعتی : ۸۸ طول * ۸۴ عرض * ۹۱ ارتفاع ( ابعاد به سانتیمتر )

قابلیت تمیز کردن و نگهداری بسیار آسان اجاق گاز صنعتی

نهایت ارگونومی و کاربری آسان اجاق گاز صنعتی

نگهداری و سرویس آسان اجاق با بهره گیری از پنل های بازشو و دسترسی به آسان به قطعات

رویه چدنی لعاب کاری شده

لاستیک سیلیکونی جهت حفظ دمای فر با قابلیت تعویض آسان

مجهز به تعداد یک مشعل خطی استیل به طول ۵۰ سانت در قسمت فر اجاق گاز صنعتی

دارای گواهی استاندارد و نشان ملی استاندارد ایران

طراحی و ساخت با پیشرفته ترین و به روز ترین ماشین آلات تجهیزات آشپزخانه صنعتی

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

 

قیمت اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار

همانطور که می دانید ، برای استعلام قیمت اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار باید متغیرهای مختلفی را در نظر بگیریم تا بتوانیم بهتر قیمت را تعیین کنیم. اولین مسئله جهت تعیین قیمت تکنولوژی ساخت می باشد که با توجه به پیشرفت تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهمترین مسائل استفاده از ماشین آالات پیشرفته دنیا در ساخت اجاق گاز چهار شعله صنعتی فردار می باشد ، از آنجا که جدیدا به نمایش گذاشتن محیط آشپزخانه برای مشتری یک گزینه انتخاب رستوران مورد نظر می باشد لذا باید از تجهیزات شکیل نیز استفاده شود تا بتواند نظرات مشتریان را جلب کند و ساخت این تجهیزات شکیل جز با ماشین آالات پیشرفته امکان پذیر نمی باشد و همین مسئله بر قیمت اجاق گاز های صنعتی تاثیر گذار است. مسئله بعدی در تعیین قیمت متریال به کاربرده شده در ساخت آن می باشد که باتوجه به گستردگی آلیاژهای موجود استیل تشخیص نوع مرغوب آن توسط کاربران عادی مشکل است و همین مسئله باعث تعجب در هنگام استعلام قیمت انواع اجاق گاز صنعتی چهارشعله فردار می شود. جهت اطلاع از کیفیت تولید کنندگان یا باید در این زمینه خبره باشید یا از نظر کارشناسان استفاده کنید. گروه صنعتی ناب زیست به عنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی با گذشت بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه ضمن دعوت از تمامی خریداران ، با کادری مجرب جهت آشنایی شما در هنگام خرید در خدمت شماست. جهت هرگونه مشاوره و استعلام قیمت اجاق گاز صنعتی چهار شعله فردار در خدمت شما عزیزان می باشیم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۴۳ توسط:ریحانه موضوع: نظرات (0)